مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-20سياسي

لحظه شماری برای افتتاح پل روستای اروست پس از 28 سال


از روز سه شنبه 24 مرداد ماه باحضور در چادر در کنار محل پروژه پل روستای اروست مستقر شدیم که بعد از گذشت 5 روز نصب سازه عرشه این پل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بعضی از پروژه ها از زمان کلنگ زنی تا افتتاح آن، گویی طلسم شده و خبری از افتتاح نیست، می توان در این زمینه پل اروست منطقه چهاردانگه را مثال زد.

پروژه ای که 28 سال پیش بر زمین خورد و حتی طی سال های گذشته فراموش شده بود  اما اکنون با عزم دولت جهادی سیزدهم به ایستگاه پایانی نزدیک شده است.

درحالی مردم محروم روستاهای پشت کوه به افتتاح این پروژه دلخوش بودند که حتی عزمی برای انجام این پروژه نبود اما دولت مردمی سیزدهم قفل چندین ساله این پروژه را باز کرد.

چند ماه پیش بود که محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران باتوجه به مشکل ترافیک در مسیر کمربندی شمالی که دلیل آن انتقال پروژه میدان میوه و تره بار بود در محل ساخت جدید این پروژه مستقر شد.

جالب بود که فرماندار ساری میز کارش را در پروژه میدان میوه و تره بار ساری قرار داد و بعد از 28 روز کار شبانه روزی توانست این پروژه را به سرانجام برساند.

این دومین بار است که فرماندار مرکز مازندران با همان عزم جهادی که از مسؤولان این دولت انتظار می رود در محل منطقه پشت کوه حاضر شد تا بتواند با  پیگیری در به ثمر رساندن این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه شماری برای افتتاح پل روستای اروست پس از 28 سال

لحظه شماری برای افتتاح پل روستای اروست پس از 28 سال