مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-19اجتماعي

اسکان روزانه 800 زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا


مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا از اسکان روزانه 800 زائر اربعین حسینی (ع) در این موکب در شهر کربلا خبر داد.

- خرم آباد - مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا از اسکان روزانه 800 زائر اربعین حسینی (ع) در این موکب در شهر کربلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی وفایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موکب امام حسن عسکری (ع) در سال 1395 به منظور خدمت به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام تأسیس شد.

وی با بیان اینکه موکب امام حسن عسکری (ع) در ایام اربعین در شهر کربلا به زائران حسینی خدمت می کند، افزود: آدرس موکب در شهر کربلا، شارع عباس، عمود 1399 قرمزرنگ، مدرسه سیده نفیسه است.

مسئول موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا، اسکان، اطعام و خدمات به زائران حسینی را از اهداف موکب اعلام کرد و گفت: موکب ما روزانه هزار نفر را اطعام می کند و روزانه 800 نفر را نیز اسکان می دهد.

وفایی با بیان اینکه 25 نفر خادم در این موکب به زائران ارائه خدمت می کنند، افزود: سال قبل نیز مانند امسال هزینه های موکب از محل کمک های مردمی تأمین شد.

وی با بیان اینکه هفت سال است که موکب در ایام اربعین در شهر کربلا به زوار حسینی خدمت می کند، عنوان کرد: این موکب به مدت 15 روز و سوم شهریور الی 17 شهریور پذیرای تمام زوار کشور و حتی هند، پاکستان، افغانستان، اندونزی و آلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان روزانه 800 زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا

اسکان روزانه 800 زائر در موکب امام حسن عسکری (ع) ازنا