مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:552023-07-24سياسي

اعلام حمایت هند از عضویت ایران در بریکس


در حاشیه نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای عضو و دوستدار بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، «آجیت دوال»، مشاور امنیت ملی هند با دکتر احمدیان، - در حاشیه نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای عضو و دوستدار بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، آجیت دوال ، مشاور امنیت ملی هند با دکتر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار احمدیان با اشاره به روابط تاریخی و مشترکات متعدد فرهنگی و تمدنی که پیوند دهنده ملت های دو کشور بوده و موجب شده مناسبات تهران-دهلی همواره در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از بالندگی هند به عنوان یک قدرت نو ظهور و یک اقتصاد بزرگ در عرصه جهانی مبتنی بر چند جانبه گرایی استقبال می کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، سطح روابط همه جانبه با هند در ابعاد دو و چندجانبه بویژه همکاری برای فعال سازی ظرفیت های جنبش عدم تعهد را اولویت های سیاست خارجی کشورمان برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت های گسترده و متنوع همکاری در حوزه های مختلف ایجاب می کند سطح فعلی رایزنی ها و روابط دو کشور در مسیر رشد مستمر باشد.

احمدیان از بندر چابهار به عنوان نماد همکاری های دو کشور یاد کرد و بر تسریع در اجرای توافقات میان دو کشور در حوزه حمل و نقل، انرژی و همکاری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت هند از عضویت ایران در بریکس

اعلام حمایت هند از عضویت ایران در بریکس