مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-05سياسي

موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود


معاون نهاد کتابخانه های عمومی لرستان با تأکید بر اینکه بدون توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی اعتلای فرهنگ تحقق نمی یابد، گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود.

- ایسنا/لرستان معاون نهاد کتابخانه های عمومی لرستان با تأکید بر اینکه بدون توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی اعتلای فرهنگ تحقق نمی یابد، گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود.

میثم زندیه شیرازی چهاردهم مرداد ماه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کتابخوانی و مطالعه اظهار کرد: اهمیت کار فرهنگی در درون جامعه ما بیشتر از فعالیت های دیگر است.

وی ادامه داد: مطالعه در ایجاد توسعه پایدار نقش مهمی را ایفا می کند و کاهش جرایم در جوامع توسعه یافته بیانگر کاربرد و کارکرد توجه ویژه به مطالعه است و همچنین کتابخانه ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی هستند که در کاهش های آسیب های اجتماعی تأثیر زیادی خواهند داشت.

زندیه شیرازی با تأکید بر اینکه بدون توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی اعتلای فرهنگ تحقق نمی یابد، بیان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود.

معاون کتابخانه های عمومی لرستان در خصوص کتابخانه مرکزی تصریح کرد: این کتابخانه در حال تجهیز بوده و در آینده بسیار نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود

موضوع کتاب و کتابخوانی باید به یک گفتمان تبدیل شود