مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-16سياسي

فضای استان ایلام با نمادهای فرهنگی اربعینی شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: فضای استان ایلام با نمادهای فرهنگی اربعینی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک کمیته فرهنگی و کمیته آب ستاد اربعین حسینی استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام در آستانه برگزاری کنگره بزرگ اربعین حسینی است و باید فضای استان اربعینی باشد.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی باید فضای استان به گونه ای باشد که وقتی زوار وارد استان می شود با یک فضای اربعینی مواجه شوند و این موضوع مورد تاکید استاندار ایلام نیز است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه تامین آب از مهم ترین کلیدواژه های تاسوعا و عاشورای حسینی است، گفت: کمیته آب و کمیته فرهنگی با استفاده از ظرفیت هایی که دارند در راستای تولید محتوا و اجرای برنامه های فرهنگی و تبیینی در ایام اربعین با محوریت آب اقدامات لازم را داشته باشند.

حسنی یادآور شد: باید تلاش شود که از همین امروز دپوی آب در سردخانه های استان و مرز مهران به اندازه کافی انجام شود تا در زمان پیک جمعیت در ایام اربعین مشکلی برای تامین آب زوار نداشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: عملیات اجرایی برگزاری کنگره اربعین حسینی و خدمات رسانی به زوار کار بسیار بزرگی است که نیازمند وحدت رویه و هماهنگی به تمام معن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای استان ایلام با نمادهای فرهنگی اربعینی شود

فضای استان ایلام با نمادهای فرهنگی اربعینی شود