مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-20اقتصادي

آرد مورد نیاز مسیر های تردد زوار باید تأمین شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به آغاز تردد زائران اربعین حسینی به استان ایلام، ضروری است نانوایی های مسیر تردد زوار شناسایی و آرد سهمیه اربعین تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، امروز در نشست بررسی و تأمین آرد مورد نیاز اربعین گفت: با توجه به آغاز تردد زائران اربعین حسینی به استان ایلام ضروری است نانوایی های مسیر تردد زوار شناسایی و آرد سهمیه اربعین تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه، فهرست میزان آرد توزیعی و تخصصی باید در اختیار معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قرار بگیرد، افزود: فعالیت نانوایی های واقع در شهرستان مهران باید به صورت دو شیفت و تا ساعت 24 شب باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: همچنین یکی از مهم ترین برنامه ریزی های صورت گرفته این است که نباید در زمینه تأمین نان برای زوار و مردم در شهر مهران مشکلی وجود داشته باشد.

عباسی با تاکید بر اینکه، با همکاری فرمانداری ها و دستگاه های نظارتی باید سهمیه آرد اختصاص یافته به نانوایی ها به درستی نظارت و بازرسی شود و از انحراف آن جلوگیری به عمل آید، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید نسبت به تأمین گوشت و مرغ، روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد مورد نیاز مسیر های تردد زوار باید تأمین شود.

آرد مورد نیاز مسیر های تردد زوار باید تأمین شود.