مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-08اقتصادي

با یک میلیارد تومان صاحبخانه شوید!


مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران جزییات ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.

- مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی و انبوه سازی تهران جزییات ساخت واحدهای کوچک متراژ برای جوانان و زوج های جوان را اعلام و برآورد خرید این واحدهای مبله را یک میلیارد تومان ذکر کرد.

خشایار باقرپور در گفت وگو با ایسنا، با تشریح جزییات طرح ساخت مسکن جوانان و زوج های جوان اظهار کرد: طرح مسکن اقتصادی ما که طراحی آن توسط اتحادیه صورت گرفته ابعاد مختلفی دارد و در کمیسیون عمران مجلس نیز مطرح شده است.

خوشبختانه طرح با استقبال خوبی از ناحیه ریاست جمهوری مواجه و به وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده و وزیر راه و شهرسازی با نگاه مثبت آمادگی مشارکت در اجرای طرح را به اتحادیه اعلام کردند.

وی افزود: این طرح بیشتر مربوط به تامین مسکن جوانان و و زوج های جوان است زیرا یکی از اصلی ترین معضلات پیش روی جوانان برای ازدواج بحث تامین مسکن است.

قیمت مسکن متاثر از شرایط کلان اقتصاد کشور بالا رفته و قدرت خرید کاهش یافته است، از طرفی هزینه های اجاره بها هم به شکل سرسام آور افزایش داشته و همه دست به دست همه داده تا جوانان برای ازدواج خود و تامین سرپناه دچار مشکل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یک میلیارد تومان صاحبخانه شوید!

با یک میلیارد تومان صاحبخانه شوید!