مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-22سياسي

دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه ساز اقتدار کشور است


رییس جهاددانشگاهی فارس تلاش ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس تلاش ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست.

امیرحسین استقلال در دیدار با نماینده وزارت دفاع در فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز که به مناسبت 31 مردادماه، روز صنایع دفاعی، انجام شد، گفت: دستاوردهای صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران، در حوزه نظامی زمینه ساز امنیت کشور، اقتدار نظام و افزایش توان بازدارندگی و در زمینه غیرنظامی، افتخارآمیز و حائز اهمیت است.

به نقل از جهاددانشگاهی فارس، استقلال خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و حافظ ارزش های نظام خود را همراه و در کنار مجموعه وزارت دفاع می داند و آمادگی دارد خدمات دهی و فعالیت های مشترک با آن مجموعه ارزشمند را بیش از پیش توسعه و تعمیق دهد.

نماینده وزارت دفاع در استان فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه جهاددانشگاهی به دستاوردهای این وزارتخانه، ظرفیت های بالای صنایع دفاعی برشمرد و برای همکاری های بیشتر اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه ساز اقتدار کشور است

دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه ساز اقتدار کشور است