مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-22اجتماعي

حماسه عظیم «مشایه اهواز» مقدمه ظهور سبز در امتداد قیام سرخ


حرکت عظیم «مشایه» به منظور پیوستن زائران اهوازی به موج خروشان کاروان های اربعین حسینی با حضور هزاران نفر از مردم اهواز آغاز شد.

- اهواز- حرکت عظیم مشایه به منظور پیوستن زائران اهوازی به موج خروشان کاروان های اربعین حسینی با حضور هزاران نفر از مردم اهواز آغاز شد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- معصومه مجدم: برای حماسه عظیم عاشورا، اربعین و تکرار هر ساله آن، حکایت از عشق و دلدادگی شیعیان دارد؛ حماسه ای که هرچه زمان می گذرد، پرشورتر و پررنگ تر می شود؛ حماسه ای که در امتداد قیام سرخ عاشوراست و مقدمه ای برای ظهور سبز منجی عالم بشریت خواهد بود.

بزرگ ترین مراسم پیاده روی اربعین کشور با عنوان مشایه اهواز چند سالی است که با حضور مردم مناطق و شهرهای مختلف از شهر اهواز آغاز شده و هرساله پرشورتر و با جمعیت بیشتر برگزار می شود.

امروز نیز چندین هزار نفر از مردم اهواز در اوج گرمای طاقت فرسای تابستانی در یکی از گرم ترین ساعت های روز با حضور در خیابان های اهواز، خورشید تابان را شرمنده عشق و علاقه خود به خورشید کربلا کردند و پای پیاده به سمت نینوا حرکت کردند تا به دریای خروشان زائران اربعین حسینی در عراق بپیوندند.

این مراسم برای عرض ارادت مردم به شهیدان کربلا از سال 92 به صورت مردمی و کاملاً خودجوش توسط اهالی عین 2 اهواز آغاز شد و پس از آن به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه عظیم «مشایه اهواز» مقدمه ظهور سبز در امتداد قیام سرخ

حماسه عظیم «مشایه اهواز» مقدمه ظهور سبز در امتداد قیام سرخ