مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-13سياسي

«مشایه» اهواز باید به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مشایه (پیاده روی) اربعین مردم اهواز باید برای سال های آینده به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

- اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مشایه (پیاده روی) اربعین مردم اهواز باید برای سال های آینده به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله افرازه شهاوند بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست هماهنگی پیاده روی بزرگ اربعین اهواز (مشایه اهواز) اظهار کرد: بزرگترین کنگره جهانی در حال وقوع است چرا که بی شک اربعین به لحاظ کمی و محتوایی بزرگترین کنگره جهانی و نمایش اقتدار و وحدت شیعی و حتی فراتر از آن است و همانطور که می بینیم مردم ادیان دیگر در مراسم اربعین حضور پیدا می کنند؛ لذا ما باید در این نمایش اقتدار و وحدت نقش آفرینی حداکثری داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم که امسال اتفاق نظری صورت گرفت تا مراسم مشایه به صورت یک دست برگزار شود که این سبب می شود تا در کنار نمایش وحدت و اقتدار که در مسیر کربلا و نجف رخ می دهد در اهواز نیز این اقتدار وحدت را به نمایش گذاشته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: باید در مسئله عاشورا و اربعین یک نمونه متمایز حتی نسبت به استان های دیگر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشایه» اهواز باید به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد

«مشایه» اهواز باید به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد