مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-25سياسي

مادر شهیدان «اسدی» به لقاالله پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، حاجیه خانم «کبری فخاری» مادر شهیدان والامقام «اسدالله، حیدر و امرالله اسدی» پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

- مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، حاجیه خانم کبری فخاری مادر شهیدان والامقام اسدالله، حیدر و امرالله اسدی پس از سال ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام در شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

این مادر سرافراز که در دوران هشت سال دفاع مقدس 3 فرزند خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم راه حق کرده بود، پس از عمری مجاهدت و پرچمداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ساعتی قبل در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

قرار است که پیکر این مادر شهید روز پنج شنبه 5 مردادماه همزمان با تاسوعای حسینی از میدان شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع و پس از اقامه نماز، در قطعه 25 بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان «اسدی» به لقاالله پیوست

مادر شهیدان «اسدی» به لقاالله پیوست