مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-26سياسي

استفاده از ظرفیت ادارات برای صیانت از حقوق مردم و امنیت خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره اهمیت اجرای کامل فرآیندهای سند تحول قضایی در استان و بهره مندی از سامانه های هوشمند و الکترونیک، گفت: باید برنامه ریزی مدونی انجام شود تا از تمامی ظرفیت های ادارات و نهادها برای صیانت از حقوق مردم و بیت المال و ارتقای .

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره اهمیت اجرای کامل فرآیندهای سند تحول قضایی در استان و بهره مندی از سامانه های هوشمند و الکترونیک، گفت: باید برنامه ریزی مدونی انجام شود تا از تمامی ظرفیت های ادارات و نهادها برای صیانت از حقوق مردم و بیت المال و ارتقای امنیت استان خوزستان بهره مند شد.

دکتر علی دهقانی در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهار کرد: یکی از نمودهای استفاده از ظرفیت های فناوری نوین در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دادرسی های الکترونیکی و خدمات قضایی است که علاوه بر تسهیل در رسیدگی ها، رضایتمندی ارباب رجوع را نیز به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی فرهنگ سازی سازمانی، مشارکت افزایی و تقویت احساس مسئولیت و همچنین تقویت بسترهای خدمت رسانی الکترونیک برای اجرای سند تحول و تعالی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: کشف استعدادها و بهره مندی از آن، بهره گیری از افکار و اندیشه های جدید، زمینه سازی برای بهره گیری از ایده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ادارات برای صیانت از حقوق مردم و امنیت خوزستان

استفاده از ظرفیت ادارات برای صیانت از حقوق مردم و امنیت خوزستان