مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-21ورزشي

مرحله چهارم طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی اجرا می شود


معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به آموزش بیش از 12 هزار نفر در سه مرحله اجرا شده طرح ملی سرباز مهارت، از آغاز مرحله چهارم این طرح در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به آموزش بیش از 12 هزار نفر در سه مرحله اجرا شده طرح ملی سرباز مهارت، از آغاز مرحله چهارم این طرح در استان خبر داد.

مجتبی ابراهیمی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی امروز، 30 مردادماه با اشاره به برگزاری مرحله چهارم طرح سرباز مهارت در استان، به رسانه های گروهی گفت: با اجرا شدن این طرح در سال 98، 800 سرباز وظیفه، در سال 1400،بیش از 9000 سرباز و سه ماه پایان سال 1401، 2256 سرباز از آموزش های طرح سرباز مهارت برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به کارفرمایی ستاد نیروهای مسلح و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان توسط جهاددانشگاهی استان برای سربازان وظیفه برگزار شده است، بیان کرد: مرحله چهارم این طرح از شهریورماه امسال در پادگان های آموزشی مرکز آموزشی محمدرسول الله(ص) و مرکز آموزشی 04 امام رضا(ع) استان آغاز می شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، طول مدت دوره آموزشی طرح سرباز مهارت را 48 ساعت اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان در این طرح آموزش مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی، مهارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله چهارم طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی اجرا می شود

مرحله چهارم طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی اجرا می شود