مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-23سياسي

ثبت نام بیش از 6هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با اشاره به تشکیل 266 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم تا امروز گفت: تاکنون 62هزار و 106 نفر در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 6هزار و 318 نفر اعضای جدید هستند.

- ایسنا/قم مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با اشاره به تشکیل 266 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم تا امروز گفت: تاکنون 62هزار و 106 نفر در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 6هزار و 318 نفر اعضای جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تاکید مجموعه مدیریت عالی استان در فعال سازی مساجد گفت: با توجه به تأکید استاندار در جلسه ستاد اوقات فراغت استان مبنی بر اهمیت و ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مساجد،با شعار محوری مسجد، کانون نشاط و تعالی آغاز شد.

وی بیان کرد: اقدام نوآورانه ای در قالب این طرح صورت گرفته و آن هم این که در سطح استان به شکل متمرکز خدمات متقابل انجام می شود یعنی هم نهادها در مسجد خدمت ارایه می کنند و هم این که مسجد متقابلاً خدمات رسانی به آن ها داشته باشد، البته همه مساجد زیرساخت هنری و فنی ندارند، لذا در طرح عملیاتی مشخص شده که ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 6هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم

ثبت نام بیش از 6هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم