مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 06:302023-08-17بين الملل

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»


گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

- گرووهی تحت نام جبهه آزادی اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، گروهی تحت عنوان جبهه آزادی افغانستان اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه 11 شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده اند.

در بیانیه این جبهه آمده است که این حمله در ساعت 8:25 شامگاه چهارشنبه در منطقه پنجشیر وات رخ داده است و یکی از سردسته های طالبان نیز در میان زخمی ها است.

در بیانیه این گروه آمده است: هدف از این حمله که با استفاده از سلاح های سبک و سنگین از جمله موشک آرپی جی انجام شد، یک ایستگاه بازرسی طالبان مزدور بود که همواره جوانان را به خاطر پوشش لباس و قیافه از موتورها (خودروها) پایین می آوردند و مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

جبهه آزادی ادعا کرده است که نیروهای طالبان مستقر در پاسگاه منطقه 11 در دو هفته گذشته هفت تن از نیروهای امنیتی حکومت پیشین را از خودروها پیاده کرده و به بهانه های گوناگون به زندان فرستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»

کشته شدن 4 عضو طالبان در کابل در حمله گروه «جبهه آزادی»