مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:052023-07-29ورزشي

تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد


تیم والیبال زیر 16 سال پسر ایران که خود را برای رقابت های المپیک 2032 آماده می کند، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ازبکستان و کسب هفت برد متوالی بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال پسر آسیا که از 31 تیرماه با حضور 12 تیم در تاشکند آغاز شده بود، امروز (شنبه هفتم مرداد) با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.

در دیدار نهایی این رقابت ها که از ساعت 16 به وقت تهران شروع شد، تیم های ایران و ازبکستان (میزبان) به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ملی زیر 16 سال ایران با شکست سه بر یک حریف به مقام قهرمانی دست یافت.

شاگردان آرش صادقیانی در ست نخست این مسابقه 25 بر 19 مغلوب میزبانی شدند که از حمایت هواداران بسیار زیادی در سالن برخوردار بود، اما در ست های بعدی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی زیر 16 سال ایران این مسابقه را با ترکیب طاها محسنی، امیررضا مشهدبان، آرمین آسیایی، امیرعلی فرج پور، مصطفی صداقت، محمدرئوف خوشحال و مسعود ایمری (لیبرو) آغاز کرد.

در دیدار رده بندی نیز تیم های چین تایپه و پاکستان به مصاف یکدیگر رفتند و چین تایپه با شکست حریف علاوه بر کسب مدال برنز مسابقات آسیا، تنها سهمیه باقی مانده قهرمانی جهان 2024 از قاره کهن را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد

تیم والیبال نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد