مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-31حوادث

نقص سیستم دفع آب های سطحی یزد/سازه های حفاظتی شهرها نیازمند تقویت


ظرفیت نامناسب سیستم دفع آب های سطحی شهر یزد و در کنار آن وضعیت نامناسب سیل بندها باعث شد که سیل مرداد سال گذشته خسارت جبران ناپذیری را در استان و به ویژه در شهر یزد به جای بگذارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - سمیه گلابگیریان: مرداد سال گذشته مردم استان یزد به ویژه شهروندان یزدی روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، تخریب واحدهای مسکونی و تجاری و از بین رفتن وسایل خانه ها به دلیل بالازدگی فاضلاب، آوار دیوارها و … خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشت.

بر اساس آمارها نزدیک به هفت نفر در استان در این حادثه جان خود را از دست دادند و خسارت های جبران ناپذیری نیز به بخش کشاورزی و زیرساختی استان به ویژه جاده های دسترسی روستایی وارد شد.

خسارت 6400 میلیاردی سیل مرداد در استان یزد مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر ، برآورد خسارت سیل مرداد سال گذشته را 6 هزار و 400 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بحران سیل مرداد با توجه به هشدارهای هواشناسی و آمادگی قبلی و تجربه سیل اردیبهشت، تا حدی مدیریت شد اما شدت بارش در زمان کوتاه، دشواری های زیادی به همراه داشت.

محمدعلی ملک زاده با بیان اینکه در سیل مرداد، تمام استان متأثر بود، افزود: تقریباً 10 روز قبل از سیل ستاد مدیریت بحران در استان فعال شد و دستورات به صورت شفاف در حوزه پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص سیستم دفع آب های سطحی یزد/سازه های حفاظتی شهرها نیازمند تقویت

نقص سیستم دفع آب های سطحی یزد/سازه های حفاظتی شهرها نیازمند تقویت