مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-02اقتصادي

تاثیر ترمیم قیمت نان در جلوگیری از گرانفروشی


طی دو سال گذشته قیمت نان ثابت مانده، اما هزینه های نانوایی افزایش یافته است از این رو برخی نانوایان به کم فروشی و گران فروشی روی آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما برنامه گفتگوی ویژه تاثیر ترمیم قیمت نان در جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی اختصاص داشت که با حضور  محمد سلیمانی - رییس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران و  اصغر پابرجا کارشناس حوزه آرد و نان بررسی شد.

در خبر ها به نقل از سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان داشتیم که اختیار تغییر قیمت نان به استان ها واگذار شده است.

در برخی استان ها هم تغییراتی اعمال شده تغییراتی که به گفته مسئولان در راستای بهبود اقتصاد نانوا جلوگیری از قیمت گذاری خودسرانه و کم فروشی شکل گرفته است در گفتگوی ویژه خبری امشب کم و کیف تغییرات قیمتی نان را مورد بررسی قرار می دهیم.

سوال: آقای پابرجا ابتدا خدمت شما باشیم همانطور که عرض کردم تغییرات قیمتی در برخی استان ها اعمال هم شده، لزوم اعمال این ترمیم چی هست؟ پابرجا: همانطور که فرمودید نانوایی از سال 1400 به این طرف نرخ نگرفته است، در نرخ نامه ای که سال 1400 گرفته نوشته بود که این نرخ نامه فقط برای یک سال معتبر است الان دو سال گذشته از این مدت و ما داریم با نرخ 1400 به شهروندان نان می فروشیم، نانوا نمی تواند تحمل کند یعنی واقعا این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ترمیم قیمت نان در جلوگیری از گرانفروشی

تاثیر ترمیم قیمت نان در جلوگیری از گرانفروشی