مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-22سياسي

دستگاه ها با شهرداری ها همدل و هماهنگ باشند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستگاه ها باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری ها  همدل، هماهنگ و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت همه جانبه منطقه، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستگاه ها باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری ها  همدل، هماهنگ و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت همه جانبه منطقه، زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

مهران زینلیان، امروز(سه شنبه، 31 مرداد) در جلسه شورای اداری و آیین معرفی شهردار جدید کاشان، اظهار کرد: شهرداران برای پیشبرد امور نیازمند حمایت همه دستگاه ها هستند که در دوره مدیریت جدید شهری این نقص باید رفع شود.

وی افزود: کاشان از شهرهای نمونه استان اصفهان بوده و نیازمند مدیریت مناسب است، شهرداری ها سایه ای از همه دستگاه های اجرایی هستند و مسائل مهمی از جمله امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با مجموعه شهرداری ارتباط دارد و یک شهردار موفق برای همه این موارد برنامه دارد.

زینلیان با اشاره به ارزیابی سالانه شهرداران در استانداری، تصریح کرد: انتظار ما این است که کاشان مثل همیشه بدرخشد و این مهم نیازمند عملکرد خوب شهرداری است که در جبهه نخست خدمت رسانی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها با شهرداری ها همدل و هماهنگ باشند

دستگاه ها با شهرداری ها همدل و هماهنگ باشند