مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-22سياسي

گاهی آب شرب صرف صنعت و فضای سبز می شود


تولید آب شیرین هزینه بر است، اما گاهی صرف صنعت و فضای سبز می شود که به مدیریت جدی نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) مجلس و در جریان بررسی گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای، گفت: در گذشته میزان بارندگی ایران و دنیا یک مقدار مشخص بود و بر اساس آن برنامه ریزی می شد، اما الان تغییرات اقلیمی، شرایط آب و هوایی را عوض کرده است.

وی ادامه داد: دیگر چیزی به نام ستاد حوادث غیرمترقبه جز در موارد وقوع سیل، زلزله و طوفان معنا ندارد و با شرایط اقلیمی فعلی، با ترسالی و سیل های توفنده یا خشکسالی مخرب مواجه هستیم و باید خودمان را برای این شرایط آماده کنیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما به هماهنگی فرادستگاهی بین سازمان مراتع و جنگل ها، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و محیط زیست در عرصه های مختلف نیاز داریم و اینکه هر دستگاهی صرفاً کار خود را انجام دهد، عوارض مخرب و ویرانگری برای کشور دارد.

وی ادامه داد: خشک شدن دریاچه ارومیه و تالاب ها یکسری معضلات و آسیب ها برای کشور داشته و احیای آن هم هزینه ای به کشور تحمیل می کند، پس باید منابع و مصارف سنجیده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاهی آب شرب صرف صنعت و فضای سبز می شود

گاهی آب شرب صرف صنعت و فضای سبز می شود