مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-06حوادث

دستگیری بیش از 2000 نفر در ارتباط با جرائم اقتصادی در کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای سه طرح سراسری برای برخورد با خودروهای شوتی، احتکار کالاهای اساسی و قاچاق دام خبر داد و گفت که در جریان این طرح ها 2186 تن دستگیر شدند.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای 3 طرح سراسری خبرداد: دستگیری بیش از 2000 نفر در ارتباط با جرائم اقتصادی در کشور رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای سه طرح سراسری برای برخورد با خودروهای شوتی، احتکار کالاهای اساسی و قاچاق دام خبر داد و گفت که در جریان این طرح ها 2186 تن دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در راستای تحقق شعار سال و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی همواره اجرای ماموریت ها و طرح های مختلفی را برعهده دارد، گفت: در همین راستا نیز در روزهای اخیر سه طرح سراسری برای برخورد با مجرمان اقتصادی به مرحله اجرا درآمد.

یکی از این طرح ها اجرای طرح سراسری جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی بود که در جریان آن 1022 دستگاه انواع خودروی شوتی توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه این ششمین مرحله از طرح سراسری مبارزه قاچاق کالا و ارز با اولویت جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی بود، گفت: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز مشکلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 2000 نفر در ارتباط با جرائم اقتصادی در کشور

دستگیری بیش از 2000 نفر در ارتباط با جرائم اقتصادی در کشور