مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-08اقتصادي

رهاسازی 130 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های منتهی به دریای خزر


مدیرکل شیلات گیلان از رهاسازی بیش از 130 میلیون قطعه بچه ماهی در مصب رودخانه های منتهی به دریای خزر در این استان خبر داد و گفت: تعهد امسال شیلات 160 میلیون قطعه بچه ماهی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان از رهاسازی بیش از 130 میلیون قطعه بچه ماهی در مصب رودخانه های منتهی به دریای خزر در این استان خبر داد و گفت: تعهد امسال شیلات 160 میلیون قطعه بچه ماهی است.

کوروش خلیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 18 خردادماه سال جاری که رهاسازی انواع بچه ماهیان استخوانی در رودخانه های استان گیلان آغاز شده تاکنون، بیش از 130 میلیون قطعه انواع ماهیان استخوانی و خاویاری را رهاسازی کردیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده بچه ماهی های رها شده گونه سفید بوده است، افزود: تعهد استانی ما برای سال جاری 160 میلیون قطعه بچه ماهی است که با توجه به شرایط فعلی قطعا میزان عملکرد بالاتر از این میزان خواهد بود و با توجه به تلاش هایی که در دست اقدام است، به سمت 200 میلیون قطعه حرکت می کنیم.

خلیلی تصریح کرد: یکی از موثرترین راه ها برای اینکه بتوانیم ذخایر آبزیان را حفظ کرده و شغل و حرفه صیادی را استمرار دهیم، ایجاد زمینه برای افزایش مشارکت جامعه صیادی در خصوص بازسازی ذخایر است که در این رابطه به همت شیلات هچری های ساحلی ابداع و شروع به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 130 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های منتهی به دریای خزر

رهاسازی 130 میلیون قطعه بچه ماهی در رودخانه های منتهی به دریای خزر