مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-14اقتصادي

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی در اردبیل


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی نیمه اول شهریور ماه سا لجاری در محل نمایشگاه های دائمی استان اردبیل به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

- نوبخت اژدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از هفتم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه دائمی استان برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات در زمینه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 6 واحد تولیدی و 10 شرکت دانش بنیان از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: 25 شرکت از 13 استان تهران، کردستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، زنجان، اصفهان ، خوزستان، البرز و فارس در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: 73 درصد از فضای نمایشگاه را اداوات و ماشین آلات کشاورزی، 20 درصد تجهیزات آبیاری و 7 درصد را نهاده های کشاورزی به خود اختصاص خواهند داد.

اژدری هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولید کنندگان، ایجاد نمایندگی در استان اردبیل توسط واحدهای تولیدی، ایجاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی در اردبیل

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع کشاورزی در اردبیل