مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:512023-08-19سياسي

خدمت رسانی 500 خادم تهرانی به زائران اربعین در نجف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، قدرت الله شفیقی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران در بازدید از ستاد اربعین استان در نجف با اشاره به شروع اقدامات اجرایی در نجف اظهار کرد: تیم های اجرایی شامل 80 نفر در حوزه های مختلف اقدامات خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: محل اسکان، آشپزخانه، ایستگاه های صلواتی برای توزیع آب خنک و شربت و ایستگاه های فرهنگی مشخص شده و آب شرب و غیرشرب مورد نیاز برای سرمایش زائرین تامین شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: تقریبا برای ده هزار زائری که روزانه در موکب استانداری واقع در پارکینگ طبقاتی، اسکان می یابند، تمهیدات لازم برای سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام انجام شده و خادمین در محل آشپزخانه، آماده شروع فعالیت های خود هستند.

شفیقی سپس گفت: در هفته جاری خادمین اجرایی، آشپزخانه، فرهنگی، انتظامات، روابط عمومی و غیره با توجه به زمان بندی به موکب اضافه خواهند شد که تعداد پیش بینی خادمین امسال بیش از 500 نفر می باشد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه های پیش بینی شده موکب استانداری تهران از روز پنج شنبه (7 صفر) 2 شهریورماه تا 16 شهریورماه یک روز پس از اربعین 24 ساعته خدمات را در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 500 خادم تهرانی به زائران اربعین در نجف

خدمت رسانی 500 خادم تهرانی به زائران اربعین در نجف