مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:432023-08-13سياسي

عباسی: دولت دایره انتخاب خود را گسترده تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به دولت توصیه کرد تا دایره انتخاب خود را گسترده تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند.

- نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی به دولت توصیه کرد تا دایره انتخاب خود را گسترده تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 22 مرداد 1402 صحن مجلس در نطق خود با اشاره فرارسیدن روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی گفت: از تمام آحاد ملت ایران سپاسگزارم که در چارچوب تشکل های قانونی تاکنون صبورانه کاستی ها را برطرف کرده اند و امیدوارم قوای سه گانه به گونه ای رفتار کنند که رفع مشکلات مردم در اولویت باشد تا در آینده شاهده مشارکت اجتماعی بیشتر مردم در پیشرفت کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از نطق خود اظهار کرد: نزدیک به 20 سال است که سیاسیون در جامعه ما روش سعی و تلاش را مورد نظر قرار داده اند و این روش را پیش گرفته اند و بدون مدون کردن نظریه های اجتماعی و اقتصادی و با پایمال کردن گذشته و فرار به آینده، شعاری بدون پشتوانه علمی شخصیت هایی که فرصت کافی برای کسب مهارت نداشته اند را در راس اجرایی کشور می گمارند؛ استمرار این روش نا کارآمد و بدون راهبرد بی تردید ما را در آینده با مخاطراتی جدی تر روبرو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: دولت دایره انتخاب خود را گسترده تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند

عباسی: دولت دایره انتخاب خود را گسترده تر و از مشاوران کارآزموده تر استفاده کند