مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:402023-07-30اقتصادي

قطار شهری کرمانشاه 5000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد/ افتتاح فاز اول، 2 سال دیگر


شهردار کرمانشاه اعتبار مورد نیاز پروژه قطار شهری کرمانشاه را پنج هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار 2200 میلیارد تومانی، - ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه اعتبار مورد نیاز پروژه قطار شهری کرمانشاه را پنج هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار 2200 میلیارد تومانی، فاز اول این پروژه تا دو سال دیگر به بهره برداری می رسد.

نادر نوروزی در جلسه امروز (هشتم مرداد) کارگروه قطار شهری کرمانشاه، ارزش فعلی این پروژه را 3200 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: با توجه به این مسئله مسکوت گذاشتن این پروژه به ضرر شهر است، بنابراین اجرای آن با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه فعال بوده و کار حفر تونل آن در مسیر میدان آزادی تا فردوسی ادامه دارد.

نوروزی به برنامه اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: برنامه میان مدت ما در اجرای این طرح دو ساله است و نیازمند تامین اعتبار 2200 میلیارد تومانی است.

وی افزود: در این برنامه دوساله بهره برداری از فاز اول پروژه (کارمندان تا میدان آزادی)، احداث تونل تا چهارراه مدرس و تکمیل ساختمان مرکز کنترل پروژه را هدفگذاری کرده ایم.

نوروزی گفت: همچنین برنامه داریم قرارداد حفر تونل از چهارراه مدرس تا میدان فردوسی را هم طی این مدت منعقد کرده و ساخت ایستگاه چهارراه مدرس را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری کرمانشاه 5000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد/ افتتاح فاز اول، 2 سال دیگر

قطار شهری کرمانشاه 5000 میلیارد تومان اعتبار می خواهد/ افتتاح فاز اول، 2 سال دیگر