مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:172023-07-25اجتماعي

سرهنگ پاشایی: مراقب سایت های جعلی سفر باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و برای حضور و شرکت زائران در راهپیمایی اربعین، - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: ثبت نام زائران برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی و دریافت مجوز خروج از کشور صرفا از طریق سامانه سماح مجاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و برای حضور و شرکت زائران در راهپیمایی اربعین، تنها سامانه رسمی و مورد اعتماد ثبت نام و دریافت مجوز خروج از کشور و انجام امورات قانونی سامانه سماح به نشانی samah.

haj.

ir است.

این مقام مسئول ادامه داد: به تمام هموطنان توصیه می شود صرفا به این سامانه جهت ثبت نام در راهپیمایی اربعین حسینی مراجعه کنند و از مراجعه به سایر سامانه های غیر رسمی اکیدا خودداری کنند.

وی بیان داشت: بر اساس تجربیات ادوار گذشته، رصد و ارجاع پرونده های قضایی و همچنین پایش فضای مجازی مشخص شده است که یکی از ترفندهای مجرمان سایبری سوءاستفاده از این شرایط در کشور بوده و با طراحی سایت ها و صفحات جعلی و انجام تبلیغات دروغین با عنوان واگذاری خارج از نوبت مجوز خروج از کشور اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ پاشایی: مراقب سایت های جعلی سفر باشید

سرهنگ پاشایی: مراقب سایت های جعلی سفر باشید