مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-19سياسي

ملاقات 43 مراجعه کننده با رییس کل دادگستری فارس در نماز جمعه شیراز


پس از برگزاری نماز جمعه امروز شیراز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) رییس کل دادگستری استان فارس و دادستان مرکز استان میز خدمت قضایی برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس در این برنامه ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با 43 نفر از نمازگزاران به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آنان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به تداوم حضور مسئولین در میان مردم گفت: حملات هدفمندی مانند حمله تروریستی شامگاه یکشنبه گذشته به حرم شاهچراغ (ع) برای ایجاد هراس در میان مردم و جدا کردن مردم از مسئولین است حال آنکه امروز 5 روز پس از این حادثه مسئولین اجرایی و قضایی استان بدون واسطه و تشریفات در میان مردم حاضر شده اند و ضمن اقامه نماز جمعه چهره به چهره با مردم ارتباط دارند.

وی با بیان این مطلب که این دشمنان هستند که از وحدت و همبستگی مردم و مسئولین هراس دارند و می دانند ایران اسلامی با پشتوانه مردمی در دنیا برابر همه نوع هجمه اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی و رسانه ای مقاومت کرده است گفت: وقتی دشمن از همه جا ناامید می شود عوامل ضعیف و زبون خود را مسلح می کند تا به زوار و خادمان یک حرم نورانی و مقدس حمله کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات 43 مراجعه کننده با رییس کل دادگستری فارس در نماز جمعه شیراز

ملاقات 43 مراجعه کننده با رییس کل دادگستری فارس در نماز جمعه شیراز