مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-31اقتصادي

اتمام احداث مخزن 3000 مترمکعب آب لنگرود و ورجان تا پایان شهریور


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از پایان احداث مخازن ذخیره آب روستاهای لنگرود و ورجان خبر داد و گفت: این مخازن ذخیره با ظرفیت 3 هزار مترمکعب تا پایان شهریور وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهندس حسن بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور آبرسانی پایدار به روستاهای استان، از احداث مخزن ذخیره آب روستای لنگرود با ظرفیت 2 هزار مترمکعب خبر داد و گفت: احداث این مخزن از سال گذشته با اعتبار 60 میلیارد ریال آغاز شد.

وی با اشاره به پیشرفت 95 درصدی مخزن ذخیره آب روستای لنگرود، اظهار کرد: این مخزن ذخیره آب تا پایان شهریورماه وارد مدار بهره برداری خواهد شد و پایداری آب در شبکه آبرسانی روستای لنگرود کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از پایان احداث مخزن ذخیره آب روستای ورجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مخزن با هزار مترمکعب ظرفیت، در راستای بهبود روند آبرسانی به این روستا احداث و آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اجرای 2 هزار و 400 متر خط انتقال برای این مخزن و یک هزار متر شبکه آب در روستای ورجان یادآور شد: این پروژه نیز در سال گذشته آغاز شده که امیدواریم با بهره برداری از آن مشکلات تأمین آب این روستا برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام احداث مخزن 3000 مترمکعب آب لنگرود و ورجان تا پایان شهریور

اتمام احداث مخزن 3000 مترمکعب آب لنگرود و ورجان تا پایان شهریور