مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-31فرهنگي

اضافه شدن بالغ بر 2500 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور در یک ماه


مدیر کل محترم دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی بصری از بهره برداری 11 سالن نمایش فیلم و 2581 صندلی در تیرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی مدیر کل محترم دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی بصری ضمن اشاره به بهره برداری از 11 سالن نمایش فیلم و 2581 صندلی در تیرماه سال جاری، گفت: 10 سینما، تعداد 11 سالن در تیرماه سال جاری به بهره برداری رسید و 2 سالن سینما پارک بازار در مشهد به تعداد 53 صندلی نیز افتتاح شد.

وی افزود: در راستای سیاست های سازمان، با همکاری ادارات کل ارشاد استان و سینماشهر، سالن های نمایش به ناوگان سینماهای کشور افزوده شدند.

فرجی اظهار کرد: حمایت از بخش خصوصی در راستای حفظ سالن های نمایش فیلم، راه اندازی و فعال شدن سالن های موجود علی الخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار و بالای پنجاه هزار نفر جمعیت، در اولویت سیاست های سازمان و معاونت توسعه فناوری و مطالعات قرار دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 119 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر و 69 شهر با جمعیت بالای 100 هزار نفر، فاقد سینما و سالن نمایش در کشور وجود دارد که در این راستا وظیفه پیگیری و اجرای سیاست های سازمان بر عهده دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی بصری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن بالغ بر 2500 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور در یک ماه

اضافه شدن بالغ بر 2500 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور در یک ماه