مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-29اقتصادي

پاسارگاد سرزمین فرصت های گردشگری و صنایع دستی است


استاندار فارس ضمن بیان اینکه، تغییر جهت در تصمیم گیری های مربوط به اشتغال به سمت خدمات و گردشگری باید مدنظر قرار گیرد، گفت: شهرستان پاسارگاد سرزمین فرصت ها و ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس ضمن بیان اینکه، تغییر جهت در تصمیم گیری های مربوط به اشتغال به سمت خدمات و گردشگری باید مدنظر قرار گیرد، گفت: شهرستان پاسارگاد سرزمین فرصت ها و ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی است.

دکتر محمدهادی ایمانیه امروز شنبه هفتم مرداد در حاشیه سفر به شهرستان پاسارگاد بیان کرد: با توجه به مشکلات خشکسالی و کم آبی باید تصمیم گیری ها در خصوص ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی را به سمت اشتغال در بخش خدمات، گردشگری، صنایع دستی و صنایع تبدیلی سوق دهیم.

او ادامه داد: با توجه به ویژگی های پاسارگاد، این شهرستان می تواند هم در بخش گردشگری و صنایع دستی و هم در بخش صنایع تبدیلی با توجه به ظرفیت هایی که در زمینه کشاورزی دارد اشتغال بسیار خوبی ایجاد کند و مدیریت ارشد استان هم از این فعالیت ها حمایت خواهد کرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به سفر سال گذشته خود به پاسارگاد، اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که این شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری دارد، انجام سفر دوم نیز برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسارگاد سرزمین فرصت های گردشگری و صنایع دستی است

پاسارگاد سرزمین فرصت های گردشگری و صنایع دستی است