مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-21اقتصادي

صادرات در مرز خسروی در ایام اربعین بدون وقفه ادامه خواهد داشت


صادرات در مرز خسروی در ایام اربعین بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

- علی اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گمرک به عنوان یکی از دستگاه های حاضر و فعال در نقطه صفر مرزی نقش تأثیر گذاری در روان سازی و تسهیل خدمات در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارد.

وی در مورد خدماتی که گمرکات استان کرمانشاه در مرز خسروی و سومار در ایام اربعین ارائه می دهند، افزود: یکی از خدمات کارکنان گمرکات استان در گمرک خسروی در این ایام انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائرانی است که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: دیگر خدمات ارائه شده از سوی گمرکات کرمانشاه در گمرکات خسروی و سومار انجام تشریفات گمرکی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز موکب دارانی است که در مسیر پیاده روی در کشور عراق خدماتی را به زوار ارائه می کنند.

عباس زاده با اشاره عدم توقف در امر صادرات، خاطر نشان کرد: در ایام اربعین همزمان با انجام راهپیمایی اربعینی صادرات کالای تجاری در گمرک خسروی همچنان فعال و روند تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی در این گمرک بدون توقف دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: گمرکات استان با تمامی ظرفیت های موجود خود و با استفاده از کارکنان و نیروهای پر تلاش گمرک تا اتمام راهپیمایی اربعین حسینی پای کار بوده و آماده ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات در مرز خسروی در ایام اربعین بدون وقفه ادامه خواهد داشت

صادرات در مرز خسروی در ایام اربعین بدون وقفه ادامه خواهد داشت