مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-20اقتصادي

حاجی وند: در حال حاضر ثبت نامی برای سهام عدالت نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی حاجی وند گفت: به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد ، - دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر این که در حال حاضر هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت انجام نمی شود، تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ورود به هیچ درگاه اینترنتی نبوده و لازم به پرداخت هیچ هزینه ای هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی حاجی وند گفت: به تازگی پیامی در فضای مجازی منتشر شده است، با این عنوان که پرداخت سود دوره دوم سهام عدالت آغاز شد ، که این خبر از پایه و اساس کذب محض است.

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: متاسفانه این پیام توسط افراد سودجو ایجاد شده است و در آن اعلام شده که بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اخبارسراسری اعلام شد، آخرین مهلت تکمیل فرم واریز سود دوره دوم سهام عدالت اعلام بوده و تمدید نخواهد شد.

تمامی افرادی که سهام عدالت نداشتن هم امکان ثبت نام دارند.

و افراد با ورود به لینک اعلام شده باید اقدام به واریز وجه کنند که بدین گونه اطلاعات هویتی و حساب بانکی آن ها هک می شود و مبالغ وجود در حساب بانکی آن ها نیز برداشت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی وند: در حال حاضر ثبت نامی برای سهام عدالت نداریم

حاجی وند: در حال حاضر ثبت نامی برای سهام عدالت نداریم