مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:322023-07-25اجتماعي

هشدار وقوع سیل در سیستان و بلوچستان


همزمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی و وقوع سیل از امروز سه شنبه تا پایان روز چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و باوچستان خبر داد و نوع مخاطره را رگبار باران، - رعدو برق، وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ اعلام کرد.

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد که منجر به وقوع احتمالی سیلاب خواهد شد و برای 10 استان دیگر در روز جاری و فردا بارش باران با شدت کمتر را پیش بینی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) بارش ها در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه و ارتفاعات در استان های مازندران، گیلان، گلستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس آغاز می شود.

  روز چهارشنبه نیز در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، ارتفاعات مازندران، گلستان، شمال خراسان شمالی، شرق و شمال هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان و جنوب شرق فارس بارندگی پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه نیز بارش ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان تداوم دارد.

  همزمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی از امروز سه شنبه تا پایان روز چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیل در سیستان و بلوچستان

هشدار وقوع سیل در سیستان و بلوچستان