مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-17سياسي

تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به ارتقا سلامت اجتماعی کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد عابدی عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه با بیان اینکه از جمله عوامل بسیار مهمی که به ارتقا سلامت اجتماعی کمک می کند، - عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگا گفت: تأکید آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) بر عفاف و حجاب به این خاطر است که ما هم افراد و هم جامعه ای سالم و توأم با آرامش روح و روان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد عابدی عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه با بیان اینکه از جمله عوامل بسیار مهمی که به ارتقا سلامت اجتماعی کمک می کند، تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است گفت: تأکید آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) بر عفاف و حجاب به این خاطر است که ما هم افراد و هم جامعه ای سالم و توأم با آرامش روح و روان داشته باشیم.

وی افزود: در واقع حجاب بخشی از ساز و کار های دین مبین اسلام است برای این که افراد به ویژه زنان در جامعه بتوانند در مباحث خانوادگی و اجتماعی و فردی، شرایط مناسبی داشته باشند و از سویی فعالیت آن ها به عنوان یک شهروند جامعه باعث اختلال در کارکرد های خانواده یا اجتماع نشود.

عضو هیأت علمی گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه همچنین گفت: از این رو با نگاهی به آیات مربوط به حجاب متوجه می شویم که این ها فقط دستور و تکلیف نیست بلکه یک ضرورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به ارتقا سلامت اجتماعی کمک می کند

تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به ارتقا سلامت اجتماعی کمک می کند