مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-19سياسي

مواکب عراق برای پذیرایی از زائران اربعین آمادگی دارند


سرکنسول ایران در بصره از استقرار مواکب عراق در مسیر کربلا و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عابدی جمعه شب در مراسم آغاز خدمات رسانی موکب های شلمچه به زائران اربعین با بیان اینکه وحدت و روابط عشایر ایران و عراق سبب شده همایش اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام باشد، گفت: روابط امن ایران و عراق به آسانی به دست نیامده و خون هزاران نفر برای ایجاد امنیت منطقه ریخته شده است، همچنان برای این امنیت در حال خون دادن هستیم.

وی با اشاره به فراهم شدن توسعه امنیت زمینه برای زائران اربعین حسینی افزود: زائران با آسایش و آرامش کامل به زیارت می روند و این مراسم نمایش قدرت اسلام و تشیع است که در چند روز حدود 30 میلیون زائر را به کربلا می کشاند.

عابدی به مدیریت همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: با آغاز ورود زائران از مرزهای شلمچه و چذابه، مواکب در عراق مستقر شده اند و آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی دارند.

به گفته سرکنسول ایران در بصره، 2 هزار موکب برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی از طریق مرز بین المللی شلمچه به مرور وارد خاک عراق خواهند شد.

وی گفت: پارسال یک هزار و 900 موکب در عراق مستقر بودند که امسال 100 موکب دیگر به این تعداد اضافه شد تا خدمات رسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب عراق برای پذیرایی از زائران اربعین آمادگی دارند

مواکب عراق برای پذیرایی از زائران اربعین آمادگی دارند