مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-13سياسي

تصویب تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش مجلس


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

- حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز (یکشنبه، 22 مرداد) کمیسیون آموزش مجلس گفت: در جلسه امروز تقاضای تحقیق و تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی به رأی گذاشته شد که به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: تقاضاکننده این تحقیق و تفحص معتقد بود، جذب دانشجو در پردیس های بین المللی این دانشگاه ها دارای اشکال است و ایراداتی را به سهمیه های پذیرش دانشجو وارد می دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کر: زمان مورد نظر برای انجام تحقیق و تفحص در این تقاضا، بازه زمانی قبل از سال 1401 است.

حق وردی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه طرح اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در 19 ماده به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با 50 سال سابقه کاری هنوز اساسنامه ندارد و با چالش هایی نیز در مسیر خود مواجه شده که این چالش ها عبارت است از مشکلات مالی، فرسوده بودن ساختمان ها و تاسیسات و پایین بودن حقوق مربیان این سازمان که رفع این مشکلات در طرح اساسنامه این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش مجلس

تصویب تفحص از پردیس های بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی در کمیسیون آموزش مجلس