مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-02اجتماعي

در پویش «مرهم زائر» داروهای مازاد خود را اهدا کنید


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره نحوه مشارکت مردم در پویش مرهم زائر2 ویژه مراسم اربعین حسینی(ع) امسال پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس٬ وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان درباره جزییات اجرای پویش مرهم زائر2   که توسط جمعیت هلال احمر ویژه اربعین 1402 آغاز شده است گفت: جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی بزرگ اربعین، از مردم نوع دوست کشور دعوت می کند تا در قالب پویش مرهم زائر2 و از طریق تامین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز زائران، در این مراسم باشکوه و ثواب معنوی آن سهیم شوند.

وی در ادامه بیان کرد: عموم مردم و خیرین نیک اندیش می توانند داروهای اهدایی خود را که دارای تاریخ انقضای بیش از 6 ماه و بسته بندی مناسب ترجیحا بسته بندی کارخانه هستند و قابلیت نگهداری در دمای بالای 15 تا 20 درجه سانتیگراد را دارند، به شعب جمعیت هلال احمر، پایگاه ها و خانه های هلال این جمعیت در سراسر کشور تحویل دهند.

رییس سازمان داوطلبان ادامه داد: داروهای اهدایی توسط نیروهای ماهر و متخصص داوطلب، پایش و تفکیک شده و برای درمان زائران بیمار در مراسم پیاده روی اربعین مورد استفاده قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پویش «مرهم زائر» داروهای مازاد خود را اهدا کنید

در پویش «مرهم زائر» داروهای مازاد خود را اهدا کنید