مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:002023-08-13سياسي

«امید» قربانی پنهان کاری و ماجراجویی


ارزش های هفتگانه خبری زاویه نگاه و یا حتی ابزار سنجش خبرنگار در رویدادهاست و براساس اینکه یک رویداد یا خبر «ارزش خبری» دارد یا نه، خبرنگار تصمیم می گیرد به آن چطور توجه کند و آن را انتشار دهد.

- ارزش های هفتگانه خبری زاویه نگاه و یا حتی ابزار سنجش خبرنگار در رویدادهاست و براساس اینکه یک رویداد یا خبر ارزش خبری دارد یا نه، خبرنگار تصمیم می گیرد به آن چطور توجه کند و آن را انتشار دهد.

به قول سردبیرها؛ ارزش های خبری معیارِ دروازه بانی خبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ناصر نعمتی کارشناس رسانه در یادداشتی نوشت: اگر قبول کنیم که آدم به امید زنده است پس جامعه به امیدواری زندگی می کند و شاید در برخی نقاط که نشانه حیات در گفت و شنودهای اجتماعی دیده نمی شود، امیدی از دست رفته است! واقعیت آن است که این خطوط از یک تجربه زیسته حکایت دارد، تجربه ای از دنیای رسانه و فضای روابط عمومی.

میان این دنیا و آن فضا برخی سوءتفاهم ها وجود دارد و به نظر می رسد چالش میان رسانه ها و روابط عمومی ها به تفاوت در ارزش های خبری آنها برمی گردد.

ارزش های هفتگانه خبری زاویه نگاه و یا حتی ابزار سنجش خبرنگار در رویدادهاست و براساس اینکه یک رویداد یا خبر ارزش خبری دارد یا نه، خبرنگار تصمیم می گیرد به آن چطور توجه کند و آن را انتشار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید» قربانی پنهان کاری و ماجراجویی

«امید» قربانی پنهان کاری و ماجراجویی