مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-11دانش

اگر مدیری نوآوری نداشته باشد پیشرفت و تحول ایجاد نمی شود


نوجوانان بسیار مستعدی در استان داریم که باید کشف و رشد استعدادهای آنها در شاخه های مختلف در برنامه کاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها قرار گیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نوجوانان بسیار مستعدی در استان داریم که باید کشف و رشد استعدادهای آنها در شاخه های مختلف در برنامه کاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها قرار گیرد.

محمد کرمی شامگاه پنجشنبه در نشست با اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان استانی با جمعیت جوان است و جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان جوانان و نوجوانان بسیار مستعد و محجوبی دارد که باید از ظرفیت آن ها استفاده شود و استعدادهایشان کشف و پرورش داده شود تا آینده استان را بسازند.

وی گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه ها برای کشف استعدادهای این نوجوانان و رشد و تربیت آن باید هدف گذاری و برنامه ریزی جدی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در این میان بسیار مهم است و باید به این باور برسیم که جایگاه دانشگاه فرهنگیان به لحاظ اینکه تربیت معلم به عنوان مهم ترین رکن آموزش و پرورش در این دانشگاه صورت می گیرد بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مدیری نوآوری نداشته باشد پیشرفت و تحول ایجاد نمی شود

اگر مدیری نوآوری نداشته باشد پیشرفت و تحول ایجاد نمی شود