مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-14سياسي

مواظب این 4 روش سرقت موبایل باشید


رییس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی چهار ماه اول امسال 199 باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سردار محمد قنبری در حاشیه یکی از جلساتی که به موضوع سرقت گوشی های گرانقیمت می باشد، گفت:  جیب بری، قاپ زنی، زورگیری و سرقت مسلحانه چهار روش سرقت موبایل بوده که بخش عمده ای از آن که حدود 70 تا 80 درصد قاپ زنی و جیب بری، ناشی از غفلت مال باختگان است.

وی با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری به مقابله با سرقت، افزود: مقابله با سرقت گوشی تلفن یکی از مطالبات مهم شهروندان است که تلاش همه جانبه پلیس آگاهی ضمن پیشگیری، استرداد و برگشت آن به مردم در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

رییس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه مقابله با سرقت گوشی تلفن در دستور کار ویژه پلیس آگاهی به صورت تشکیل قرارگاهی است، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی، افزایش قیمت گوشی موبایل و تجارت پرسود قطعه فروشی گوشی های تلفن همراه، میزان افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی و استفاده غیر اصولی از تلفن همراه در معابر، عدم پایبندی اغلب موتورسیکلت سواران به رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در معابر و خیابان ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواظب این 4 روش سرقت موبایل باشید

مواظب این 4 روش سرقت موبایل باشید