مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-05سياسي

رسانه بازوی اصلی شکل دهی افکار عمومی است


رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: رسانه ها بازوان اصلی شکل دهی افکار عمومی و اصحاب رسانه روایت ساز، تبیین کننده و روشنگر و هدایتگران جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و به خوبی می توانند موضوعات امیدآفرینی، رشد تولید و مهار تورم و … را با اخبار و به روایت کشیدن عکس به مردم منتقل کنند.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: معاندین، مخالفان و دشمنان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در صدد ناامیدی جوانان، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف افکنی در جامعه ایران اسلامی هستند که در این جنگ نرم و در راستای ایفای جهاد تبیین؛ اصحاب رسانه که در خط مقدم این جبهه هستند باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه افکنی نداشته نباشد.

وی در ادامه از غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای خبرنگار با هدف تجدید میثاق با شهدا، در روز سه شنبه 17 مردادماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح با حضور مسئولان استانی خبر داد و افزود: حضور اصحاب رسانه در برنامه زنده تلویزیونی در جهت تبیین نقش رسانه، سخنرانی رییس سازمان بسیج رسانه فارس در خطبه های پیش از نماز جمعه 20 مردادماه، رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه بازوی اصلی شکل دهی افکار عمومی است

رسانه بازوی اصلی شکل دهی افکار عمومی است