مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-02اقتصادي

16 درصد از بودجه دانشگاه ها در امور رفاهی دانشجویی هزینه شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اعتبار 5200 میلیارد تومانی قانون بودجه سال 1402 برای امور رفاهی گفت: 16 درصد از بودجه هر دانشگاهی باید در امور رفاهی دانشجویی هزینه شود که از معاونین دانشجویی انتظار می رود این مبلغ را در هر ماه از معاونت اداری مالی مطالبه کنند.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اعتبار 5200 میلیارد تومانی قانون بودجه سال 1402 برای امور رفاهی گفت: 16 درصد از بودجه هر دانشگاهی باید در امور رفاهی دانشجویی هزینه شود که از معاونین دانشجویی انتظار می رود این مبلغ را در هر ماه از معاونت اداری مالی مطالبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترکی با حضور معاونین دانشجویی دانشگاه های تهران به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص چگونگی ارائه خدمات رفاهی در سال تحصیلی 1403_1402 در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد.

مسعود گنجی در این نشست گفت: رسالت صندوق رفاه دانشجویان در سه حوزه مهم؛ مسائل معیشتی دانشجویان، خوابگاه های دانشجویی و وام های رفاهی تعریف شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان، افزود: بر اساس قانون و اساسنامه صندوق، اصلی ترین نکته ی قابل توجه، پرداخت وام دانشجویی برای دانشجویان کم بضاعت مستعد است.

وی در خصوص تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و فضای فیزیکی دانشگاه ها عنوان کرد: قرار بر این نیست که خوابگاه با اجاره بها، تعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 درصد از بودجه دانشگاه ها در امور رفاهی دانشجویی هزینه شود

16 درصد از بودجه دانشگاه ها در امور رفاهی دانشجویی هزینه شود