مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-13سياسي

آزادسازی منابع ارزی ایران بر سفره مردم تاثیر می گذارد


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده ای این دستاوردها را کم اهمیت جلوه می دهند.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران، اظهار داشت: آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می دهد و همه به خوبی می فهمند که نمی توانند حق و حقوق مردم ایران را تضییع کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی منابع ارزی ایران نشان داد ما توانستیم حق خود را بگیریم و طرف مقابل را وادار به تسلیم در برابر خواسته به حق ایران کنیم، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از این طریق به همگان ثابت شد.

هر کجا که قوی بایستیم، دشمن تسلیم خواسته ما می شود و در گذشته هم بارها این موضوع را ثابت کردیم.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد و جریان ها به گونه ای صحبت می کنند که گویا کار مهم و بزرگی انجام نشده و سعی دارند این موضوع را بی اهمیت جلوه دهند که این افراد معلوم الحال هستند، گذشته آنان، موضع گیری ها و جناح سیاسی شان کاملاً مشخص است و همیشه سعی دارند کارهای بزرگ دولت مردمی را نبینند، تقلیل داده و کم اهمیت جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی منابع ارزی ایران بر سفره مردم تاثیر می گذارد

آزادسازی منابع ارزی ایران بر سفره مردم تاثیر می گذارد