مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:102023-07-26سياسي

آماده باش پایگاه های فوریت های پزشکی حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا


مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آماده باش 20 پایگاه ثابت و سیار فوریت های پزشکی حرم رضوی برای ارائه خدمات اورژانسی به زائران در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی سلطانی فر با اشاره به آماده باش پایگاه های فوریت های پزشکی حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور مردم و هیئت های عزاداری در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تاسوعا و عاشورای حسینی (پنجم و ششم مرداد 1402)، علاوه بر 8 پایگاه ثابت فوریت های پزشکی، 12 پایگاه سیار نیز در بارگاه ملکوتی رضوی فعال خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این ایام همچنین 20 تیم واکنش سریع از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محدوده اماکن متبرکه رضوی مستقر خواهد شد.

حضور تیم کامل درمان در 3 پایگاه حرم مطهر وی گفت: علاوه براین، تیم کامل درمانی شامل پزشک و پرستار خانم و آقا و کمک بهیار با تجهیزات کامل از قبیل الکتروشوک، نوار قلب، تِرالی و… در پایگاه های باب الرضا (ع)، جمهوری اسلامی، امام حسن مجتبی (ع) و اورژانس دارالشفای امام (ع) مستقر خواهد شد.

سلطانی فر بیان کرد: ایجاد فضای درمانی موقت با اسپیس در جنب پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و روبروی پایگاه باب الرضا (ع)، از دیگر اقداماتی به شمار می رود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پایگاه های فوریت های پزشکی حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا

آماده باش پایگاه های فوریت های پزشکی حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا