مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-28اجتماعي

هشدار پلیس برای ترددهای غیرمجاز از خط ویژه


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نسبت به پیامدها و مخاطرات ورود وسایل نقلیه غیرمجاز به خطوط ویژه اتوبوس هشدار داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نسبت به پیامدها و مخاطرات ورود وسایل نقلیه غیرمجاز به خطوط ویژه اتوبوس هشدار داد.

سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عبور غیرمجاز از خطوط ویژه اتوبوس در تهران گفت: متاسفانه در مواردی شاهد آن هستیم که برخی از راکبان موتورسیکلت ها هنگامی که با ترافیک روبه روی خود مواجه می شوند تغییر مسیر داده و وارد خطوط ویژه می شوند، اقدامی که خطر وقوع تصادفات رانندگی را افزایش می دهد و ایمنی عابران پیاده را نیز با مخاطره مواجه می کند.

وی با اشاره به تعریف خط ویژه اتوبوس گفت: برابر مقررات خط ویژه اتوبوس به مسیرهایی در معابر و خیابان های شهرها گفته می شود که مختص عبور اتوبوس های عمومی مربوط به ناوگان شهری است و در مواقع اضطرار و انجام ماموریت نیز خودروهای امدادی و انتظامی اجازه تردد از آن را دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه راکبان موتورسیکلت ها باید بدانند که خط ویژه مختص اتوبوس های تندرو است، گفت: همانطور که گفته شد ورود موتورسیکلت به خط ویژه اتوبوس خطرات بسیاری را برای موتورسواران و عابران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس برای ترددهای غیرمجاز از خط ویژه

هشدار پلیس برای ترددهای غیرمجاز از خط ویژه