مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-17سياسي

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از محل درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود


مدیریت شهری قزوین باید سهم نیم درصدی از محل درآمدهای شهرداری به کتابخانه ها را که در سال جاری ماهیانه 200 میلیون تومان می باشد را به موقع پرداخت کند تا در پایان سال با مشکل مواجه نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ اظهار کرد: یکبار دیگر پنجه خونین آمریکا از آستین داعش خارج و برای دومین بار در حرم احمد بن موسی و شاهچراغ جنایت دیگری رقم خورد.

    وی ادامه داد: تجربه نشان داده است هرگاه کشور در آستانه یک موفقیت و شادکامی مردمی قرار می گیرد دشمنان با ایجاد حادثه کام مردم را تلخ می کند.

    عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: دیپلماسی فعال دولت در جهان و آزاد سازی منابع مالی کشور و شکست سیاست های استکبار در منطقه وجهان، دشمن را خشمگین و وادار به اقدام تروریستی جنایتکارانه نمود.

    فصیحی رامندی تصریح کرد: شهادت دو تن از هموطنان عزیز در این جنایت را تبریک و تسلیت گفته و برای مجروحین و جانبازان عزیز آرزوی سلامتی دارم و برای آن خادم شجاع که با دست خالی به مبارزه با داعش مسلح پرداخت و او را به زانو درآورد و زمین زد تا نیروهای امنیتی اقدام به دستگیری کنند نیز دستمریزاد عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از محل درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود

سهم نیم درصدی کتابخانه ها از محل درآمدهای شهرداری به موقع پرداخت شود