مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-14ورزشي

کارگاه نقاشی «روایت یاران» در اردبیل برگزار می شود


کارگاه نقاشی «روایت یاران» به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از 26 مرداد 1402 در استان اردبیل برگزار می شود.

- کارگاه نقاشی روایت یاران به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از 26 مرداد 1402 در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، اولین کارگاه نقاشی روایت یاران در سال جاری به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با موضوع شهدای شاخص استان ها با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا علی الخصوص شهید مرحمت بالازاده از 26 مرداد 1402 همزمان با کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل در سالن ورزشی حسین رضازاده برپا می شود.

در این برنامه هنرمندانی همچون علی حسین اوغلی، علیرضا حسینی صدر، عسکر حقی، حسن عبدی، بهزاد محبی و ساناز ملکی به خلق اثر می پردازند.

پیش تر نیز چندین دوره کارگاه نقاشی در استان خوزستان با محوریت شهید جهان آرا، استان گلستان با محوریت شهید صمد اَسودی و استان خراسان رضوی با محوریت شهید عبدالحسین برونسی، استان قم با محویت شهید زین الدین و … در سال های گذشته با حضور هنرمندان سرشناس و مطرح هنرهای تجسمی برگزارشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه نقاشی «روایت یاران» در اردبیل برگزار می شود

کارگاه نقاشی «روایت یاران» در اردبیل برگزار می شود