مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-19سياسي

امنیت خوبی در مرزها برقرار است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در حوزه دریا استقلال دارد و امنیت خوبی را تامین کرده است، گفت: همرزمان من در سیستان و بلوچستان، - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در حوزه دریا استقلال دارد و امنیت خوبی را تامین کرده است، گفت: همرزمان من در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان با تشکیل ستادهایی توانسته اند امنیت را مستقر کرده و قطعا زوار با مشکل امنیتی در طی مسیر روبرو نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رادیو اربعین، شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ان شاءالله این همایش بزرگ عظیم به سلامتی و بهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات نیروی دریایی ارتش در دورهمی بزرگ اربعین که قدم به قدم، رفتن در سرزمین نور است، گفت: هر سال از کشورهای پاکستان، هندوستان و افغانستان زوار از طریق مرز زمینی وارد کشورمان می شوند که به کربلا سفر داشته باشند.

ما از سال گذشته تمهیداتی را در موکب چابهار آغاز کردیم که امسال، تقویت خواهد شد.

امیر ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی در تامین ارتباطات مخابراتی و زیر ساخت ها تلاش خواهد کرد تا زوار ارتباط خوبی با خانواده هایشان در حین سفر برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خوبی در مرزها برقرار است

امنیت خوبی در مرزها برقرار است