مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-01سياسي

مانور مشترک 3 شهرستان با سناریو زلزله 6.8 ریشتری در سد الغدیر برگزار می شود


جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری ساوه بر آمادگی حوزه های مختلف مدیریت شهری جهت اجرای مانور منطقه ای زلزله در سد الغدیر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محسن مددی  صبح امروز در جلسه هماهنگی مانور  منطقه ای که قرار است در سد الغدیر ساوه برگزار شود، اظهار داشت: اجرای مانورهای مدیریت بحران موجب ارتقای سطح آمادگی نیروهای خدمات رسان می شود و لازم است از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: اجرای مانورهای مدیریت بحران و اقدامات مورد نیاز در لحظات اولیه حوادث از سوی سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران شهرداری از راهکارهای موثر در کاهش آسیب های بوجود آمده و افزایش آمادگی نیروها در حوادث غیر مترقبه است.

جانشین مدیریت بحران شهرداری مانور زلزله سد الغدیر را فرصتی برای محک توانمندی بخش های مختلف شهرداری دانست و گفت: باید در مقابله با هر گونه حوادث آمادگی کامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما در قبال جان تمامی شهروندان مسئول هستیم، افزود: باید با تمرینات و مانورهای مختلف آمادگی خود را برای مواجه با بحران بیشتر کنیم تا خدمات و امدادرسانی سریع و به نحو مطلوب انجام گیرد.

 مددی تصریح کرد: با توجه به تاکید فرماندار مبنی بر برگزاری این مانور به نحو احسن همه باید در این زمینه تلاش کنند چون اجرای این مانور در این وسعت و با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مشترک 3 شهرستان با سناریو زلزله 6.8 ریشتری در سد الغدیر برگزار می شود

مانور مشترک 3 شهرستان با سناریو زلزله 6.8 ریشتری در سد الغدیر برگزار می شود